Перейти до основного вмісту
Технології навчання математики та інформатики у  закладах освіти
  • Кількість кредитів 4
  • Тип Обов'язковий
  • Семестр 9
  • Рівень вищої освіти Магістр
  • Підсумковий контроль Екзамен

1. Анотація дисципліни (призначення навчальної дисципліни).

Навчальна дисципліна «Технології навчання математики та інформатики у закладах освіти», яка є складовою освітньої програми зі спеціальності 014.04 «Середня освіта (математика)» для галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка, повинна забезпечити методичну підготовку майбутніх вчителів математики та інформатики, що стосуються інноваційних технологій та вмінь їх використання при навчанні математики та інформатики у закладах освіти.


2. Мета навчальної дисципліни: забезпечити ґрунтовне засвоєння теоретичного матеріалу на теоретико-методологічному і практичному рівні, сприяти формуванню системи знань у майбутніх вчителів математики та інформатики щодо сутності інноваційних технологій та вмінь їх використання при навчанні математики та інформатики у закладах освіти.


3. Пререквізити. Для підвищення ефективності засвоєння курсу «Технології навчання математики та інформатики у закладах освіти» здобувач вищої освіти має вивчити такі дисципліни: «Елементарна математика і методика викладання математики», «Психологія (загальна, вікова та педагогічна)», «Історія математики», «Основи інформаційних технологій», «Програмно-педагогічні засоби навчання», «Педагогіка з основами педмайстерності», «Методика викладання математики», «Методика викладання інформатики», «ІТ та онлайн-сервіси в професійній діяльності вчителя».


4. Результати навчання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент має

знати: історичні аспекти розвитку сучасних освітніх технологій та їх ролі у навчально-виховному процесі; зміст та класифікацію сучасних інноваційних технологій; сутність інноваційного підходу щодо підготовки майбутніх вчителів математики та інформатики; методику проведення занять з використанням сучасних технологій навчання; методичні і практичні аспекти реалізації інноваційних технологій при викладанні математики та інформатики у ЗО;

вміти: аналізувати наукові засади інноваційного підходу до навчання математики та інформатики у ЗО; визначати доцільність цілісного або елементного впровадження інтерактивного навчання в ЗО; розробляти нестандартні заняття з математики та інформатики: уроки-диспути, ігри, дискусії, подорожі тощо; організовувати і проводити заняття з використанням сучасних технологій навчання; застосовувати інноваційні технології на педагогічній практиці, педагогічній роботі у ЗО.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності