Перейти до основного вмісту
Інтегровані уроки, особливості викладання
  • Кількість кредитів 3
  • Тип Обов'язковий
  • Семестри 4, 6
  • Рівень вищої освіти Бакалавр
  • Підсумковий контроль Залік
  1. Анотаціядисципліни (призначеннянавчальноїдисципліни). Навчальна дисципліна «Інтегровані уроки, особливості викладання», яка є складовою освітньої програми зі спеціальності 014.04«Середня освіта (математика для галузі знань 01«Освіта»повинна забезпечити методичну підготовку майбутніх математиків, вчителів математики, що стосуютьсярозробки івикористання інтегрованих завдань та уроків при викладанні математики в НУШ.

 

  1. Мета навчальної дисципліни:забезпечити ґрунтовне засвоєння теоретичного матеріалу на теоретико-методологічному і практичному рівні, прищепити навики розробки і використання інтегрованих завдань та уроків при викладанні математики в НУШ, сприяти формуванню системи знань у майбутніх вчителів математики щодо розробки і використання інтегрованих уроків у процесі навчання учнів у НУШ.

 

  1. Пререквізити. Для підвищення ефективності засвоєння курсу«Інтегровані уроки, особливості викладання» здобувач вищої освіти має вивчити такі дисципліни: «Елементарна математика і методика викладання математики»,«Історія математики», «Педагогіка з основами педмайстерності».

 

  1. Результати навчання.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент має набути таких компетент­ностей:

- здатності до застосування знань у практичних ситуаціях (ЗК-2);

- здатності учитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК-6);

- здатності формувати і розвивати в учнів ключові та предметні компетентності засо­бами навчального предмету та інтегрованого навчання; формувати в них ціннісні ставлення, розвивати критичне мислення (ФК-4);

- здатності розв’язувати задачі шкільних курсів математики та інформатики різного рівня складності, аналізувати та оцінювати ефективність розв’язку та формувати відповідні вміння в учнів (ФК-14);.

- демонструвати знання фундаментальної математики і застосовувати класичні та сучасні методи математики для досягнення інших результатів освітньої програми (ПРН12);

- вибирати математичні методи розв’язування задач, враховувати умови виконання математичних тверджень, коректнопроектувати умови та твердження на нові класи об’єктів (ПРН14);

знати:основні теоретичні поняття курсу,методичні особливості розробки і використання інтегрованих завдань та уроків при викладанні математики в НУШ.

вміти:застосовувати інтегровані завдання та уроки при викладанні математики в НУШ.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності