- Кількість кредитів 3
- Тип Обов'язковий
- Семестри 4, 6
- Рівень вищої освіти Бакалавр
- Підсумковий контроль Залік
- Анотаціядисципліни (призначеннянавчальноїдисципліни). Навчальна дисципліна «Інтегровані уроки, особливості викладання», яка є складовою освітньої програми зі спеціальності 014.04«Середня освіта (математика)» для галузі знань 01–«Освіта»повинна забезпечити методичну підготовку майбутніх математиків, вчителів математики, що стосуютьсярозробки івикористання інтегрованих завдань та уроків при викладанні математики в НУШ.
- Мета навчальної дисципліни:забезпечити ґрунтовне засвоєння теоретичного матеріалу на теоретико-методологічному і практичному рівні, прищепити навики розробки і використання інтегрованих завдань та уроків при викладанні математики в НУШ, сприяти формуванню системи знань у майбутніх вчителів математики щодо розробки і використання інтегрованих уроків у процесі навчання учнів у НУШ.
- Пререквізити. Для підвищення ефективності засвоєння курсу«Інтегровані уроки, особливості викладання» здобувач вищої освіти має вивчити такі дисципліни: «Елементарна математика і методика викладання математики»,«Історія математики», «Педагогіка з основами педмайстерності».
- Результати навчання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент має набути таких компетентностей:
- здатності до застосування знань у практичних ситуаціях (ЗК-2);
- здатності учитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК-6);
- здатності формувати і розвивати в учнів ключові та предметні компетентності засобами навчального предмету та інтегрованого навчання; формувати в них ціннісні ставлення, розвивати критичне мислення (ФК-4);
- здатності розв’язувати задачі шкільних курсів математики та інформатики різного рівня складності, аналізувати та оцінювати ефективність розв’язку та формувати відповідні вміння в учнів (ФК-14);.
- демонструвати знання фундаментальної математики і застосовувати класичні та сучасні методи математики для досягнення інших результатів освітньої програми (ПРН12);
- вибирати математичні методи розв’язування задач, враховувати умови виконання математичних тверджень, коректнопроектувати умови та твердження на нові класи об’єктів (ПРН14);
знати:основні теоретичні поняття курсу,методичні особливості розробки і використання інтегрованих завдань та уроків при викладанні математики в НУШ.
вміти:застосовувати інтегровані завдання та уроки при викладанні математики в НУШ.
Змістовий модуль 1. Теоретичні аспекти метапредметного підходу до навчання математики в НУШ із використанням інтегрованих уроків та ІКТ
Тема 1. Математика у сучасному світі та її значення. Концепція математичної освіти НУШ.
Тема 2. Інноваційні принципи і підходи організації навчальної діяльності в НУШ.
Тема 3. поняття «інтеграція», «інтегровані уроки», «інтегровані знання». Мета, принципи та цілі інтегрованих уроків з математики.
Тема 4. Інтегроване навчання як засіб формування інтегративного мислення учнів. Ефективність впровадження інтегрованих навчальних модулів вивчення математики для формування цілісної системи знань учнів.
Тема 5. Застосування міжпредметних зв’язків, як основи інтегрованого навчання.
Тема 6. Застосування технологій, методів і прийомів інтегрованих уроків для пізнавальної активності на уроках математики.
Тема 7. Формування ключових компетентностей на уроках математики за допомогою інтергрованих завдань і уроків.
Змістовий модуль 2. Інтерактивні завдання та уроки при навчанні математики в НУШ
Тема 8. Інтегровані завдання з основних змістовних ліній математики.
Тема 9. Інтегровані уроки математики, їх структура форма і види та методичні особливості проведення з використанням електронних засобів навчання в основній і старшій школі.