
- Кількість кредитів 4
- Тип Обов'язковий
- Семестр 5
- Рівень вищої освіти Бакалавр
- Підсумковий контроль Залік
Метою навчальної дисципліни є оволодіння студентами нових знань, а також
поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих раніше ними в процесі навчання, а також їх практичне застосування; формування у них професійних умінь та навичок; виховання потреби систематично поновлювати свої знання та бажання творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Завданням навчальної дисципліни є оволодіння новими знаннями та закріплення
раніше отриманих у процесі навчання теоретичних знань; ґрунтовне засвоєння теоретичних і практичних знань, необхідних в подальшій професійній діяльності; формування здатності орієнтуватися в інформаційному просторі, також здійснювати пошук даних, їх обробку та аналіз.
Пререквізити. Для успішного оволодіння знаннями з курсу здобувач має вільно
володіти знаннями з дисциплін математичного спрямування, курсів «Лінійна алгебра»,
«Аналітична геометрія» та «Алгебра та теорія чисел».
Результати навчання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: основні поняття алгебричної геометрії, зокрема означення та основні
властивості афінних та проективних многовидів, а також абстрактних многовидів.
вміти: виконувати дослідження окремих геометричних об’єктів як множини розв'язків
систем алгебричних рівнянь методами алгебри; використовувати апарат абстрактної алгебри
при дослідженні як деяких проективних, так і абстрактних многовидів.
Вибірковий курс ”Комутативна алгебра та основи алгебричної геометрії “ згідно ОПП
«Математика та інформатика» може забезпечувати наступні програмні компетентності та
програмні результати навчання:
Загальні компетентності (ЗК)
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК2. Здатність до застосування знань у практичних ситуаціях.
ЗК3. Знання й розуміння предметної області та професійної діяльності.
Фахові компетентності спеціальності (ФК)
ФК4. Здатність формувати і розвивати в учнів ключові та предметні компетентності
засобами навчального предмету та інтегрованого навчання; формувати в них ціннісні
ставлення, розвивати критичне мислення.
ФК8. Здатність подавати математичні міркування та висновки з них у формі, придатній для цільової аудиторії, а також аналізувати та обговорювати математичні міркування інших осіб, залучених до розв’язання тієї самої задачі.
ФК10. Здатність до кількісного мислення, розробки і дослідження математичних моделей явищ, процесів та систем, використання обчислювальних інструментів для чисельних і символьних розрахунків.
ФК11. Здатність до аналізу математичних структур, у тому числі до оцінювання
обґрунтованості й ефективності використовуваних математичних підходів.