Перейти до основного вмісту
Методика навчання математики у закладах освіти
  • Кількість кредитів 4
  • Тип Обов'язковий
  • Семестр 10
  • Рівень вищої освіти Магістр
  • Підсумковий контроль Екзамен

1. Анотація дисципліни (призначення навчальної дисципліни).


Навчальна дисципліна «Методика навчання математики у закладах освіти», яка є складовою освітньої програми зі спеціальності 014.04 «Середня освіта (математика)» для галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка, повинна забезпечити методичну підготовку майбутніх математиків, вчителів математики, щодо викладання математики у закладах освіти (ЗО) із застосуванням сучасних інноваційних технологій навчання.


2. Мета навчальної дисципліни: забезпечити ґрунтовне засвоєння теоретичного матеріалу на теоретико-методологічному і практичному рівні, сприяти формуванню системи знань у майбутніх математиків, вчителів математики щодо досконалого знання методики викладання математики, сутності інноваційних технологій та вмінь їх використання при викладанні математики у ЗО.

3. Пререквізити. Для підвищення ефективності засвоєння курсу «Методика навчання математики у закладах освіти» здобувач вищої освіти має вивчити такі дисципліни: «Елементарна математика і методика викладання математики», «Історія математики», «Психологія», «Педагогіка з основами педмайстерності», «Технології викладання математики та інформатики в закладах освіти».

4. Результати навчання.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: основи загальної і спеціальних методик в обсязі, необхідному для розв’язування типових задач фахової діяльності; діючі загальноосвітні програми та підручники; засоби навчання та їх дидактичні можливості; вимоги до оснащення та обладнання навчальних кабінетів; основні поняття і факти загальноосвітнього курсу математики, що відповідають Державному стандарту освітньої галузі «Математика»; логічну структуру загальноосвітнього курсу математики та особливості його змістових ліній; специфіку математичних, навчальних та методичних задач, а також способи їх формулювання і постановки у процесі навчання математики у ЗО; зміст та класифікацію сучасних інноваційних технологій; методичні і практичні аспекти реалізації інноваційних технологій при викладанні математики у ЗО;


вміти: розв’язувати типові задачі фахової діяльності, що відповідають кваліфікації; використовувати сучасні науково обґрунтовані прийоми, методи і засоби навчання математики, зокрема технічні, інформаційні і комп’ютерні технології; застосовувати сучасні засоби оцінювання результатів навчання; реалізовувати особистіно-орієнтований підхід щодо навчання суб’єктів навчання з метою створення мотивації до навчання; виконувати логіко-математичний і семіотичний аналіз змісту навчального матеріалу навчальної та програмової теми (виділяти стрижневий та супровідний матеріал, провідні ідеї теми, базові знання та вміння, внутрішні та внутрі- та міжпредметні зв’язки теми тощо) математичних
дисциплін, що читаються у ЗО; аналізувати наукові засади інноваційного підходу до навчання математики у ЗО; визначати доцільність цілісного або елементного впровадження інтерактивного навчання в ЗО; розробляти нестандартні заняття з математики: уроки-диспути, ігри, дискусії, подорожі тощо; організовувати і проводити заняття з використанням сучасних технологій навчання; застосовувати інноваційні технології на педагогічній практиці, педагогічній роботі у ЗО.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності