Перейти до основного вмісту
Практикум з розв'язування задач шкільного курсу математики (основна школа)
  • Кількість кредитів 4
  • Тип Вибірковий
  • Семестр 4
  • Рівень вищої освіти Бакалавр
  • Підсумковий контроль Залік

1. Метою навчальної дисципліни є оволодіння студентами математичною мовою та
підготовка майбутніх вчителів математики у галузі алгебри основної школи; формування у них здатності обґрунтовувати та доводити математичні твердження та формули, оцінювати раціональність способів розв’язування алгебраїчних задач; розвиток уміння працювати з підручниками та додатковою навчальною інформацією; формування здатності критично оцінювати отриману інформацію; поглиблення і закріплення теоретичних знань, отриманих
раніше ними в процесі навчання, а також їх практичне застосування; формування у них професійних умінь та навичок; виховання потреби систематично поновлювати свої знання та бажання творчо їх застосовувати в практичній діяльності, формування здатності використовувати
математичні моделі в процесі розв’язування практичних задач, використовувати знання та вміння під час вивчення інших навчальних предметів.
Завданням вивчення дисципліни є ґрунтовне засвоєння алгебраїчних понять та їх
властивостей та забезпечення оволодіння студентами математичним апаратом, уміннями здійснювати перетворення алгебраїчних виразів, розв’язувати рівняння, нерівності та їх системи, моделювати реальні ситуації, пояснювати отримані результати, застосовувати отримані знання на практиці, під час розв’язування задач практичного змісту; розвиток математичних компетентностей; ґрунтовне засвоєння теоретичних і практичних знань, необхідних в подальшій професійній діяльності. Знання, які одержують студенти в результаті вивчення навчальної дисципліни, відіграватимуть важливу роль, як у процесі їх подальшого навчання в університеті,
так і в подальшій професійній діяльності. Призначенням навчальної дисципліни є закріплення та поглиблення знань студентів з алгебри основної школи, а також формування у них здатності застосовувати знання з алгебри у навчальних та життєвих ситуаціях.
Пререквізити. Для підвищення ефективності засвоєння курсу здобувач має вільно володіти курсом алгебри шкільного курсу математики, а також систематично використовувати знання при розв’язуванні різноманітних алгебраїчних задач, рівнянь, нерівностей та їх систем, побудові графіків функцій та дослідженні їх властивостей, при перетворенні виразів тощо.
2. Результати навчання. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент має набути таких програмних
компетентностей:
ЗК2. Здатність до застосування знань у практичних ситуаціях.

ЗК5. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, ефективно використовувати цифрові ресурси та технології в освітньому процесі, здійснювати пошук, обробку та аналіз інформації з різних джерел.
ФК1. Знання й розуміння предметної області та професійної діяльності.
ФК3. Здатність перенесення системи наукових знань у професійну діяльність та в площину навчального предмету.
ФК6. Здатність формувати і розвивати в учнів ключові та предметні компетентності засобами навчального предмету та інтегрованого навчання; формувати в них ціннісні ставлення, розвивати критичне мислення.
ФК12. Здатність до кількісного мислення, розробки і дослідження математичних моделей явищ, процесів та систем, використання обчислювальних інструментів для чисельних і символьних розрахунків.
ПРН3. Називати і аналізувати методи цілепокладання, планування та проєктування процесів навчання і виховання учнів на основі компетентнісного підходу з урахуванням їх освітніх потреб; класифікувати форми, методи і засоби навчання математики та інформатики в закладах загальної середньої освіти.
знати: навчальний матеріал, що стосується чисел, виразів, величин, функцій, рівнянь і
нерівностей, комбінаторики, теорії ймовірності та статистики загальноосвітнього курсу
математики 5-6 класів та алгебри 7-9 класів ЗЗСО.
вміти: тотожньо перетворювати числові ті буквені вирази; використовувати букви для
запису законів арифметичних дій, формул; обчислювати значення буквених виразів, складати за умовою задачі математичну модель та розв’язувати рівняння, нерівності та їх системи; виконувати дослідження функцій та будувати їхні графіки; розв’язувати комбінаторні задачі та задачі, пов’язані із теорією ймовірності та статистикою.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності