Перейти до основного вмісту
Програмно-педагогічні засоби навчання
  • Кількість кредитів 3
  • Тип Обов'язковий
  • Семестр 4
  • Рівень вищої освіти Бакалавр
  • Підсумковий контроль Залік
  1. Анотація дисципліни (призначення навчальної дисципліни).

Знання, які студент повинен одержати в результаті вивчення навчальної дисципліни, відіграватимуть важливу роль у процесі його подальшого навчання в університеті; вони будуть доповняльним елементом при вивченні елементарної математики та методики викладання математики, спеціальних дисциплін та при написанні курсових і дипломних робіт.

  1. Мета навчальної дисципліни полягає у:
  • виробленні практичних умінь і навичок у студентів по застосуванню педагогічних програмних засобів (ППЗ), електронних  навчальних  курсів, тренажерів, конструкторів уроків та  дистанційних  технологій  у процесі навчання математики;
  • поглибленні знань студентів  з  елементарної математики і методики  викладання  математики  та інформаційних технологій;
  • забезпеченні умов для здійснення неперервної самоосвіти майбутніх вчителів математики на основі  систематичної  самостійної роботи.
  1. Завдання:
  • надати студентам знання щодо використання ППЗ навчання математики в ЗЗСО та володіння методикою використання і створення системи дидактичних  засобів та моделей;
  • забезпечити у  студентів  необхідні  уміння та навички для  використання  технічних  засобів навчання, ППЗ навчання для ефективності  педагогічного  процесу,  підготовки  до  уроку  математики  з використанням  засобів  ІКТ  і  складання плану-конспекту  уроку (використання конструкторів уроку);  для  підбору необхідних  засобів  наочності та інше;
  • сприяти систематизації  у  студентів  знань,  умінь  та  навичок  з  питань  психолого-педагогічних особливостей використання ППЗ у навчанні математики.
  1. Пререквізити. Для підвищення ефективності засвоєння даного курсу здобувач вищої освіти має вивчати (вивчити) дисципліни «Вступ до спеціальності», «Аналітичну геометрію», «Математичний аналіз», «Інформатику».

 

  1. Результати навчання.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: 

  • основні компоненти комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання; зокрема ППЗ навчання математики;
  • діяльнісні середовища  професійного  призначення,  зокрема ППЗ навчання математики, і їх використання в навчальному процесі; 
  • технологію розв’язування  математичних  задач  з  використанням ППЗ, зокрема систем динамічної математики Geogebra, Gran 2D, DG.  

вміти:

  • використовувати ППЗ  для  підготовки,  супроводу,  аналізу,  коригування  навчального процесу;
  • добирати раціональні методи і засоби навчання, враховуючи індивідуальні особливості учнів, їх нахили і здібності;
  • поєднувати традиційні  методичні  системи  навчання  із  новими  інформаційно-комунікаційними технологіями.
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності